Preloader Reequest.pl
Kontakt

Twoje zapytanie zostało wysłane

Nasza oferta
Kompleksowa obsługa firm w zakresie indentyfikacji wizualnej, zarówno graficznej jak i webowej, to tylko wycinek naszej działalności. Projekty w 3D, strony i aplikacje internetowe, projekty graficzne oraz poligrafia, to elementy, w które wkładamy całą naszą pasję, zaangażowanie i serce. Osobiście nadzorujemy Twój projekt od koncepcji, przez wykonanie, aż po produkt końcowy, dzięki czemu możesz spać spokojnie, gdy Twój projekt prowadzony jest pod okiem zespołu profesjonalistów.
Logo firmy

Czy wiesz, że obraz jest przetwarzany w naszym mózgu 60 000 razy szybciej niż tekst?

Zaskakujące, prawda? A czy wiesz też, że 90% informacji trafiającej do mózgu to jej część wizualna? To właśnie dlatego gdy robisz szybki, poranny przegląd prasy pierwszm, na czym skupiasz uwagę, są obrazki. Tak samo zresztą robisz patrząc na plakaty reklamowe, opakowania produktów czy okładki książek – zanim jeszcze zaczniesz czytać zawartą na nich treść, Twój mózg zdąża już bardzo dobrze zapoznać się z obrazkami i na ich podstawie ocenić czy coś jest dobre, czy złe.

 

Ta sama zasada dotyczy się Twojej firmy – zanim klient przeczyta o tym, jak doskonałe są Twoje produkty, najpierw jego uwaga skieruje się na logo. Gdy oceni je źle – trudno będzie zatrzeć to pierwsze wrażenie.

Co wyróżnia dobre logo?

No dobra: zakasujemy rękawy i bierzemy się do roboty. Przeglądamy galerię clipartów Worda, przeklejamy ładne zdjęcie z Google, łączymy wszystko w programie Paint...

 

Yyy, STOP: to nie ta bajka!

 

Zapraszamy do naszej, Reequestowej bajki. U nas zanim zaczniemy tworzyć twój znak graficzny przypominamy sobie o kilku kluczowych kwestiach:


-logo musi być jak najprostsze (ot, takie nadgryzione jabłko);
-logo musi być rozpoznawalne (żadnemu informatykowi nie trzeba przedstawiać logo z pingwinem?);
-logo musi być ponadczasowe (zawsze Coca-Cola...);
-logo musi dawać poczucie bezpieczeństwa i wiarygodności (kojarzycie bank, w którego logo jest złote, rozłożyste drzewo zapuszczające korzenie?).

Profesjonalne logo? Zrobimy!

Gdy już wszystkie powyższe kwestie mamy odświeżone, bierzemy się ostro do pracy. Całym zespołem będziemy siedzieli godzinami nad tym, by stworzyć dla ciebie proste logo, o bardzo wyrazistym przekazie, dzięki któremu klienci będą czuli, że współpracują ze specjalistami najwyższej próby.

Tworzymy Brand Hero

Czy zdarza Ci się czuć sympatię do marki?

Serce i Rozum debatujące na poważne, życiowe tematy, wszystkowiedzący Henio ekspert Tesco, podstępny Mały Głód... Znasz ich wszystkich, prawda? Możesz nawet nie pamiętać logotypu marki, ale te śmieszne postaci, zwane Brand Hero, zapamiętasz. I będziesz się uśmiechał na ich wspomnienie. A gdy zobaczysz na sklepowej półce produkt marki, którą reklamują, od razu chętniej po niego sięgniesz. Bo przecież takie sympatyczne stworki nie mogą promować czegoś kiepskiego.

Znasz Bibenduma?

Wiele marek oferuje produkty na pierwszy rzut oka bardzo do siebie podobne.

 

Ot, takie opony.

 

Zanim pójdziemy do sklepu odczytujemy z posiadanych obecnie modeli parametry takie jak szerokość, profil, średnicę osadzenia obręczy, indeks nośności i prędkości etc.Zaopatrzeni w te informacje kroczymy dzielnie do sklepu, z dumą podając sprzedawcy wszystkie parametry.

 

Uff, myślimy, najgorsze za nami... A tu klops, bo sprzedawca informuje nas, że te wytyczne są spełniane przez produkty czterech marek...

 

Nagle zapala nam się lampka: wiem! Tego ludzika Michelin widziałem na reklamie! Już jako dziecko przecież go widziałem! Nic dziwnego: ludzik Micheline, czyli Bibendum, istnieje już od, bagatela!, 1894 roku i jest najbardziej rozpoznawalnym Brand Hero na świecie. Zamiast więc zastanawiać się nad dodatkowymi parametrami opony wybieramy ze spokojnym sercem tę markę, z którą czujemy więź dzięki wesołemu ludzikowi.

Stwórz z nami swojego Brand Hero

Jeśli i Ty chcesz wykorzystać potencjał, jaki drzemie w Brand Hero – przyjdź do nas.

Stworzymy koncepcję Twójego ludzika. Nadamy mu osobowość. Sprawimy, że Twoja marka zyska nową, jeszcze przyjaźniejszą twarz.

Identyfikacja wizualna

Czy wiesz, jak ważny jest Twój wygląd?

Aż 72% Polaków badanych przez CBOS stwierdza, że wygląd ma duży wpływ lub wręcz przesądza o powodzeniu zawodowym i osobistym człowieka. Skoro więc tak wielką wagę przywiązujemy do ludzkiej zewnętrzności, z łatwością tę samą miarę przykładamy do marek,
z którymi spotykamy się na co dzień. A więc i do Twojej marki.

Identyfikacja wizualna – jak zacząć?

Na wizerunek człowieka składa się sylwetka, fryzura czy strój.

 

A co składa się na wizerunek marki? Są to między innymi:

- logotyp,
- Key Visual,
- wizytówki,
- ulotki i plakaty,
- papier firmowy,
- Brand Hero,
- koperty firmowe,
- długopisy z logo,
- strój pracowników,
- schemat obsługi klienta,
- wygląd biura,

 

i tak dalej, i tak dalej...

 

Kluczowym jest, by wszystkie te elementy współgrały ze sobą, by cała identyfikacja wizualna była spójna. Dzięki temu nasza marka będzie czytelna, spójna i wiarygodna, jednoznacznie wyróżniająca się wśród konkurencji.

Jak to robimy?

Tworzenie identyfikacji wizualnej zawsze zaczynamy od rzeczy najbardziej podstawowych – logotypu, papieru firmowego etc.

Jeśli po jakimś czasie będziesz miał chęć na więcej, z radością przejdziemy z Tobą przez dalsze stopnie wtajemniczenia, tworząc unikatowy byt rynkowy zwany Twoją Niepowtarzalną Marką.

Key Visual

Czy chcesz, by Twoja marka kojarzyła się z radością?

Jeśli tak – najprostszym sposobem byłoby wykorzystanie w komunikacji wizualnej wizerunku uśmiechniętego człowieka. Albo, jeszcze lepiej, wizerunku kilku uśmiechniętych ludzi. Jednak o ile w reklamie sprawdzą się oni doskonale, to nie za bardzo zmieszczą się oni na firmowym długopisie, kubku czy chociażby fakturze. W tych miejscach o wiele lepiej wyglądał będzie wyglądał Key Visual.

Co to jest Key Visual?

Key Visual, mówiąc w skrócie, to graficzny motyw przewodni marki. Ot, taki czerwony język grupy The Rolling Stones, czerwona łapka Heya czy biała fala pojawiająca się na butelkach i puszkach Coca-Coli.

 

Nowoczesny Key Visual jest znakiem mniej nachalnym niż logo – znakiem, który może w łatwy sposób ocieplić wizerunek Twojego biznesu i przekazać odbiorcy najważniejsze wartości przez niego reprezentowane. Co ważne, funkcję omawianego motywu graficznego może pełnić np. Brand Hero, czyli postać reprezentująca wartości marki.

Jak zrobić dobry Key Visual?

Najważniejsze zasady, jakimi kierujemy się w Reequeście podczas tworzenia Key Visuali, to:

 

-Współgranie Key Visualu z Twoim logotypem. -Prostota, zrozumiałość przekazu. -Unikalność, charakterystyczność. -Łatwość zastosowania w różnych mediach / na różnych materiałach. -Adresowanie do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców.

 

Dzięki nim Twój znak graficzny będzie nie tylko rozpoznawalny, ale i idealnie pasujący do Twojego biznesu.

Rysunek, szkice

Dlaczego lubimy naszych klientów?

Bo to ludzie bardzo kreatywni, którzy nieustannie nas zaskakują, zmuszając do jeszcze intensywniejszej pracy. Z nimi nie musimy się martwić o nudę!

 

Gdy więc przychodzi klient i mówi nam: zróbcie mi logo, nagrajcie film instruktażowy czy stwórzcie nową stronę internetową – zawsze chętnie pomagamy.

 

Ale równie wielką radość mamy wtedy, kiedy klient chce dostać ciekawy rysunek czy szkic. Nasi etatowi artyści-graficy rysowali i szkicowali już postaci, zwierzęta, martwą naturę, budynki, samochody, przedmioty... W ten sposób powstawały niezwykle oryginalne obrazy, plakaty czy grafiki wykorzystywane na różnorodnych materiałach reklamowych.

Jak tworzymy rysunki i szkice?

Kochamy Photoshopa, to nie ulega wątpliwości. Na korzystaniu z tego programu upływają nam dłuuuugie, fascynujące godziny. Ale niejednokrotnie porzucamy naszą ulubioną aplikację.

 

Chwytamy wtedy za ołówek, akwarele, węgiel, farby akrylowe i inne materiały, które pozwalają nam wyrazić przekaz w zupełnie nowatorski sposób.

 

Zróżnicowanie stosowanych technik tworzenia obrazu sprawia, że możemy uzyskać dokładnie taką reklamę Twoje firmy czy prezent dla Twojego kontrahenta, jakich nie dałoby się zrobić przy pomocy Photoshopa. Opad szczęki po zobaczeniu efektu końcowego – murowany!

Strony WWW

Czy posiadanie strony internetowej jest naprawdę takie ważne?

Mam doskonały produkt, doskonałych handlowców, stabilną sieć dystrybucji. A, i jeszcze wydrukowałem świetne foldery reklamowe, z dobrymi zdjęciami i jeszcze lepszymi opisami moich produktów. Niby więc po co mam wydawać jeszcze na stronę internetową?

Ano dlatego, że współczesny odbiorca tu już nie konsument, który kupuje wszystko co mu się wciśnie. Zamiast niego mamy do czynienia z nowoczesnym prosumentem, który chce wiedzieć wszystko, a dodatkowo wiedzę tę zdobyć szybko, w dowolnym miejscu i czasie, bez potrzeby wchodzenia do sklepu czy zagłębiania się w stos ulotek.

Nie ma chyba prostszego rozwiązania by mu tę możliwość zapewnić niż przygotowanie Fdla niego profesjonalnej strony internetowej, którą będzie mógł odpalić na swoim smartfonie czy tablecie.

strony www

Jak łatwo stracić klienta?

 

70% polskich firm,


jak podają badania, ma już stronę internetową. Brzmi nieźle, prawda? No to teraz będzie gorzej...

Strony www aż 93% małych i średnich polskich przedsiębiorstw

źle wyświetlają się na ekranach smartfonów i tabletów.
Podobnie rzecz ma się z witryną mniej niż co dziesiątego dużego przedsiębiorstwa.
Gdy więc Kowalski chce szybko na ekranie telefonu sprawdzić informacje o ofercie takiej firmy – może się tylko wkurzyć, delikatnie mówiąc.

A jeśli nawet ma pod ręką laptop, ale firmowa strona internetowa:

-ma nielogiczny układ;
-nieintuicyjnie się po niej nawiguje;
-ładuje się caaaaaaaałe wieki;
-straszy mnóstwem animacji i wyskakujących pop-upów;

to i tak Kowalski jest dla nas stracony.

Jaki jest przepis według agencji Reequest?

 

Web Majsters + FrontEnd Ninjas + BackEnd Heros = Udana Strona WWW

 

Koniec marudzenia! Zabieramy się za robienie najlepszej sałatki (czyli doskonałej strony www).
Jaki jest na nią przepis według agencji Reequest?


strony www

Dział grafików Web Majsters

Przygotowują layouty stron internetowych koordynując ten proces zarówno z klientem, jak i z pozostałymi działami produkcyjnymi. Ich pomysły zawsze wykraczają poza rzeczywistość, dlatego często ścierają się z programistami co w efekcie kończy się walką na „gołe klaty”.

Dział FrontEnd Ninjas

Tną layouty z precyzją japońskiego kucharza Sushi. Potrafią ożywić każdy statyczny projekt, który wymyśli Dział Graficzny. Animacje tekstów, transformacje menu, przetwarzanie obrazów to dla nich chleb powszedni.

Dział BackEnd Heros

PHPersi, MySQLowcy, Postgresowcy, tytani pracy, bogowie kodu... Tylko pomyślisz o problemie, a oni już mają rozwiązanie. Klawiatury palą się pod ich palcami. W zasadzie gdyby nie oni, świat przestał by istnieć... :)

Tak u nas wygląda praca nad stronami www. Wszystko jest podzielone tak, aby każdy indywidualnie mógł dołożyć małą cegiełkę swojej ciężkiej pracy, aby na końcu móc wspólnie podziwiać imponujące efekty w postaci strony internetowej dla Twojej firmy.

Sklepy internetowe, sklepy online

Czy chcesz zniechęcić klienta do zakupów w Twoim e-sklepie?

Nasza bohaterka ma słabość do sukienek. Więc kiedy zadzwoniła do niej przyjaciółka i powiedziała, że w sklepie internetowym znalazła kieckę, która na pewno będzie na niej idealnie leżeć, ta nie mogła się doczekać aż ją zobaczy. Na pierwszych światłach, które ją zatrzymały (bo akurat jechała autem) wyciągnęła więc smartfon, odpaliła internet i wpisała adres e-sklepu. Już się cieszyła, że zaraz sobie kupi nowy ciuch... a tu klops.

Bo strona internetowa sklepu niby była mobilna, ale...

-zanim bohaterka znalazła okienko wyszukiwarki, zastały ją trzecie światła;
-bohaterka nie mogła szybko znaleźć wymarzonego modelu (granatowa, wieczorowa, mini, bez ramiączek), bo nie można było łatwo filtrować produktów po parametrach;
-jak już znalazła wymarzony ciuch, nie mogła się dowiedzieć czy jest on wykonany z bawełny czy z włókien sztucznych, bo w opisie tego po prostu nie było;
-nieco zniechęciło ją też to, że musi się zarejestrować przed zakupem, co z poziomu smartfona nie było takie wygodne.

W efekcie nasza bohaterka odpuściła sobie zakup, a po przyjściu do domu miała tyle spraw na głowie, że nie wróciła już do poleconego sklepu nigdy.

A może taki scenariusz bardziej Ci się podoba?

Do naszej bohaterki dzwoni przyjaciółka i mówi: słuchaj, Anka! W e-sklepie XYZ widziałam genialną kieckę, no bosko będzie na Tobie leżeć! Musisz ją koniecznie NATYCHMIAST zobaczyć! Na pierwszych światłach Anka odpala więc na swoim smartfonie stronę e-sklepu, szybko znajduje polecany przez przyjaciółkę model, bez problemu wybiera jego kolor i rozmiar, wyczytuje z opisu wszystkie interesujące ją kwestie, klika KUPUJĘ, wpisuje adres dostawy, robi przelew przez szybkie płatności i...

już za kilka dni towar jest u klienta w domu.


Ach, i nie wspomnieliśmy jeszcze, że Anka poleciła sklep internetowy XYZ mamie, cioci i dwóm koleżankom, tak jej się podobał! :)

 

Jak powstaje sklep internetowy z drugiego scenariusza?

Przyjeżdżamy do klienta, siadamy przy dobrej kawie i słuchamy. Słuchamy jakiego e-sklepu potrzebuje, czy ma doświadczenie z podobnymi projektami, co jest dla niego najważniejsze w planowanym e-sklepie, jakie ma oczekiwania wobec sprzedaży w internecie...

Kolejną kawę pijemy już w swoim biurze, ciężko pracując nad kilkoma rozwiązaniami, które Ci zaproponujemy. Bierzemy tu pod uwagę nie tylko posiadany przez Ciebie budżet (od niego zależy czy zaproponujemy Ci oprogramowanie OpenSource czy raczej zalecimy skorzystanie z autorskiego rozwiązania na platformie MAGENTO), ale też ilość produktów znajdujących się w Twojej bazie, ilość niezbędnych modułów funkcjonalnych czy branża, w jakiej pracujesz. Inaczej bowiem projektuje się sklep internetowy z sukienkami, a inaczej e-sklep z telefonami.

Gdy już razem wybierzemy najlepsze rozwiązanie, nasi specjaliści robią wszystko, by e-sklep wychodzący spod Reequestowego młotka był szybki, intuicyjny dla użytkownika i spełniał najwyższe standardy optymalizacji SEO, dzięki czemu pierwsza strona w wynikach wyszukiwania Google już zawsze będzie należała do Ciebie, a ilość zadowolonych klientów będzie rosła w zatrważającym tempie.

Magento 2 - Profesjonalne sklepy internetowe

Czy lubisz wyzwania?

Jeśli przez głowę przeszła Ci myśl: chcę otworzyć dobry sklep internetowy, to tak, zdecydowanie lubisz wyzwania. Bo zbudowanie porządnego e-sklepu to o wiele bardziej skomplikowana sprawa niż się wydaje.

Powiesz: ale przecież nawet znajomy student informatyki oferował, że zbuduje dla mnie fajny e-sklep w dwa tygodnie, za naprawdę symboliczne pieniądze, więc co w tym może być trudnego? Nie, my naprawdę nie mamy nic do studentów: w końcu sami kiedyś nimi byliśmy. Jednak podchodzimy z pokorą do naszych studenckich czasów, kiedy to (mimo ogromnych ambicji i równie wielkiego zapału) nie mieliśmy takiej wiedzy i doświadczenia, jakie mamy dziś, po stworzeniu sporej już ilości e-sklepów dla bardzo wymagających klientów.

Czy wiesz, czym powinien cechować się Twój sklep internetowy?

Według nas dobry sklep internetowy to przede wszystkim taki, który można stabilnie rozwijać, rozbudowując o własne moduły. Inne ważne kwestie to m.in.:

-funkcjonalne rozwiązania dotyczące katalogu produktów i zarządzania zamówieniami;
-możliwość dokonania zakupów w e-sklepie bez konieczności rejestracji klienta;
-posiadanie wersji mobilnej, dobrze prezentującej się na smartfonach i tabletach;
-wbudowane systemy analiz i raportowania;
-wbudowany system szybkich płatności e-sklepu;
-doskonała optymalizacja pod kątem SEO, dzięki której pierwsza strona w wynikach Google będzie już zawsze Twoja;
-bezpieczeństwo zakupów.

MAGENTO 2 – najlepsza platforma do rozwoju sklepu online

Niewiele systemów e-sklepowych spełnia wszystkie powyższe kryteria. Zdaniem naszej Reequestowej ekipy najlepsze, co jest teraz na rynku, to platforma Magento 2.

Dobrze skonfigurowany e-sklep Magento 2 to pewność wygodnych zakupów, jak również gwarancja wysokiej stabilności i szybkości systemu. Stawiając Twój sklep na Magento 2, mamy nieograniczony dostęp do dodatkowych modułów, które bardzo często są doskonale przetestowane przez twórców Magento 2.

Platforma jest ciągle udoskonalana przez rzesze programistów należących do społeczności Magento, dlatego możemy być pewni, że jest doskonale zabezpieczona i daje gwarancję bezpieczeństwa użytkowników korzystających z platformy Magento.

Słowa kluczowe, frazy, optymalizacja, „pierwsza trójka”... to niewątpliwie zwroty, które są znane każdemu, kto ma sklep internetowy. W przypadku platformy Magento nie musimy się już martwić o pozycjonowanie w TOP 10. Magento spełnia bowiem wszystkie wymogi stawiane przez specjalistów z Googla i możemy mieć pewność, że nasz profesjonalny e-sklep będzie miał solidne podstawy do tego, by znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki. 

Bo, jak wiadomo, na drugiej stronie już nikt nie szuka :)

Aplikacje dedykowane

Masz pomysł na nietypową aplikację?

Siedzisz i intensywnie myślisz o swoim biznesie, który pewnie już całkiem nieźle się rozwija. Ale Tobie jest cały czas mało, bo ciągle z Twojej głowy wyskakują nowe pomysły. A gdyby tak mieć aplikację internetową, dzięki której pracownicy i klienci będą mogli się łatwiej komunikować? A może przydałoby się coś, co zautomatyzuje moje procesy biznesowe, ułatwi mi zarządzanie firmą? Tylko żeby to nie było coś, co mają wszyscy. To musi być rzecz zdecydowanie lepsza, bardziej dopasowana do moich potrzeb.

Jeśli powyższy opis pasuje do Ciebie: czas, byś zainwestował w dedykowane rozwiązania, aplikacje internetowe, pisane bezpośrednio pod Ciebie.

120% energii tygrysków

Gdy w Twojej głowie roi się od pomysłów, ale nie wiesz jak je przekształcić w konkretny system internetowy, zapraszamy do Reequestu. Bo rozwiązania dedykowane to rodzaj pracy, którą w lubimy najbardziej.

Kolejna strona www, kolejny sklep online... owszem, czemu nie! Ale gdy trafia się okazja rozwinąć skrzydła, tygryski są mocno podekscytowane. Bez problemu stworzymy aplikacje dla biegaczy, aplikacje dla rowerzystów, aplikacje dla mam czy nawet aplikacje dla grzybiarzy: niczego się nie boimy!

Bo to jest praca, której poświęcamy 120% swojej energii.
Automatyzujemy procesy biznesowe, ułatwiamy zarządzanie nimi, oszczędzamy Twój czas.

Po dokładnej analizie biznesu proponujemy najbardziej optymalne rozwiązanie, prezentując szereg nowych funkcjonalności i modułów. Teraz przychodzi czas na „przymiarkę” czyli testy i sprawdzenie poprawności wszystkich wdrożonych modułów, a następnie wdrożenie aplikacji dopasowanej do Twoich potrzeb na serwer.

Bo jesteśmy jak krawiec, spod igły którego wychodzi idealnie skrojony garnitur.

Aplikacje mobilne

Czy aplikacja internetowa jest mi potrzebna?

Od razu chciałoby się odpowiedzieć: tak, tak i jeszcze raz tak.

 

Ale to by było zdecydowanie za proste.

 

Bo, przede wszystkim: co to jest aplikacja internetowa?

 

Pędzimy z odpowiedzią!

 

Nowoczesne aplikacje internetowe to wszystko to, co ułatwia życie Tobie, Twoje firmie i Twojemu klientowi. A więc zarówno mniej skomplikowane formularze kontaktowe, katalogi produktów, aplikacje do nauki słownictwa, newslettery czy generatory treści, jak i bardzo rozbudowane platformy sprzedażowe, systemy CMS (systemy zarządzania treścią), intranety, systemy e-learningowe, systemy płatności online, serwisy ogłoszeniowe, portale społecznościowe...

 

Słowem: aplikacje internetowe to wszystko co sobie wymyślisz, a co można przekuć w system internetowy pomocny w Twojej działalności.

 

Zastanawiając się nad tym, jak stworzyć aplikację internetową najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb, opieramy na kilku kluczowych kwestiach, bez których, naszym zdaniem, nie ma dobrego oprogramowania, które będzie Ci skutecznie służyło.

 

O co dokładnie chodzi?

 

-Funkcjonalność – bo interfejs aplikacji musi być prosty, przejrzysty i bardzo intuicyjny w obsłudze.
-Kompatybilność – bo jeśli aplikacja nie działa na każdym systemie operacyjnym i na wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach, to znaczy, że nie działa wcale.
-Bezpieczeństwo – bo dostęp do panelu administracyjnego aplikacji powinni mieć wyłącznie uwierzytelnieni użytkownicy.
-Wydajność – bo mało wydajna aplikacja jest niekomfortowa w użytkowaniu i słabiej oceniana przez algorytmy wyszukiwarek.
-Dostępność – bo użytkownik do aplikacji powinien mieć dostęp zawsze i wszędzie, z dowolnego miejsca sieci, przez całą dobę.
-Modułowość – bo dzięki niej można łatwo rozbudować aplikację internetową o nową funkcję.

Czy chcesz mieć aplikację posiadającą powyższe zalety?

Jeśli szukasz dobrego, godnego zaufania app developera, który stworzy dla Ciebie niezawodną aplikację – uprzejmie się polecamy! Napisz do nas lub zadzwoń. Przyjedziemy do Ciebie, wypijemy kawę, porozmawiamy. I znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Filmy animowane

Jak źle "sprzedać" produkt?

Masz produkt o skomplikowanej budowie, którą chcesz wyjaśnić swoim odbiorcom. Albo wyprodukowałeś coś tak nudnego jak, powiedzmy, grzejnik i chcesz go dobrze "sprzedać". Bierzesz kamerę, kręcisz film... Pokazujesz przedmiot od dołu, od góry i z każdego boku, rozkładasz na części, opowiadasz o nim przez kilkanaście minut... Nuuuudy... Żeby nie powiedzieć, że wręcz zawiewa sztampą.

Znasz ten prosty sposób na świetną prezentację produktu?

A gdyby zamiast tego stworzyć nowoczesny film animowany, który w dynamiczny sposób opowie o Twoich produktach czy usługach?

 

Ciekawa, specjalnie wykreowana postać przedstawia zalety, opisuje technologie, omawia funkcjonalności. Na głównym planie pojawia się Twój produkt, który może tańczyć, śpiewać, a nawet iść do kina z przyjaciółmi – słowem robić wszystko, cokolwiek przyjdzie Ci do głowy, a co pomoże w lepszym "sprzedaniu" ważnej dla Ciebie idei. Tu ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

Daj nam szkic na chusteczce higienicznej, a zrobimy z niego profesjonalny film animowany

Albo narysuj ludziki na rogach kartek w zeszycie, jak za szkolnych czasów. Pokaż je nam, a my szybko odwzorujemy to w 2D, a nawet wymodelujemy w przestrzeni 3D!

 

Jeśli postawisz na efekt 3D, po wstępnym wymodelowaniu obiektu szybko sprawimy, że całość zacznie przypominać rzeczywistość, czyli zajmiemy się najtrudniejszym elementem tworzenia realistycznego modelu 3D. Gdy już grafik wygeneruje obraz, przyjdzie czas na ostateczne dopieszczanie, czyli postproces. KDlaczego lubimy naszych klientów?orekcja kolorów, dodawanie efektów specjalnych, korekta gammy i oczywiście dodanie efektu flary w Photoshopie :) – te wszystkie elementy spowodują, że czerń na Twoim filmie animowanym będzie czarniejsza, biel bielsza, a kolory pełniejsze.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jak powstaje film animowany – zapraszamy do kontaktu telefonicznego, a potem do nas na kawę. :) Chyba ze chcesz zaprosić nas do siebie na kawę – z checią przyjedziemy.

Wizualizacje 3D

Ograniczenia – czy lubisz je?

Masz produkt o skomplikowanej budowie, który chcesz zareklamować. Do tego dokładasz niewielki budżet, brak atrakcyjnego planu filmowego czy trudność w pokazaniu "w realu" skomplikowanych procesów zachodzących podczas produkcji. Spotkałeś się z tym? Znasz to z własnego życia? Bo my i nasi Klienci – niestety tak.

Jak pokonywać ograniczenia?

Odpowiedzią na powyższe i wiele innych bolączek są nowoczesne wizualizacje 3D. Dlaczego akurat one?
Zalety wizualizacji 3D są m.in. takie:

 

-nie są one ograniczone obecnością ekipy filmowej i możliwościami kamery;
-nie potrzeba do nich super plenerów, specjalistycznego oświetlenia etc.;
-ich wykonanie jest najczęściej tańsze niż zrobienie filmu reklamowego;
-dają one ogromne możliwości jeśli chodzi o pokazanie działania skomplikowanych maszyn, zobrazowanie budowy ludzkiego organizmu czy zaprezentowanie detali architktonicznych;
-gwarantują pełne odwzorowanie rzeczywistości, z wiernym zachowaniem kolorów czy kształtów.

Jak powstają wizualizacje 3D?

Naszkicowanie grafiki, modelowanie komputerowe, rendering, postproces – to etapy tworzenia każdej wizualizacji 3D. Brzmi skomplikowanie, ale nasi fachowcy lubią się tym bawić jak dzieci. Zresztą: co Ci będziemy opowiadać. Najlepiej zadzwoń i porozmawiaj z nami osobiście: z chęcią opowiemy Ci jak zrobić profesjonalną wizualizację 3D.

 

 

Modelowanie prototypów

Czy chcesz urzeczywistnić swoje marzenia?

Większość z nas marzyło w dzieciństwie o tym, by stworzyć coś niesamowitego, niepowtarzalnego, czego nie zrobił nikt inny. Rakieta, która poleci na księżyc w dwie sekundy, automat do odrabiania za nas prac domowych, maszynka do produkowania słodyczy... Ach, aż się łezka w oku kręci!

 

Na szczęście mimo tego, że dorośliśmy, w każdym pozostało (a przynajmniej, naszym zdaniem, powinno pozostać) trochę dziecka, które chce tworzyć rzeczy zaskakujące. I teraz możemy to robić! Oczywiście z rakietą nie pójdzie tak łatwo, ale już zbudowanie roweru elektrycznego czy wspomnianej maszynki do słodyczy to sprawa zdecydowanie osiągalna. Trzeba tylko zacząć od stworzenia prototypu...

Jak stworzyć dobry prototyp?

Modelowanie prototypów to jedno z naszych ulubionych zajęć.

 

Wszystko zaczyna się głowie Twojej i naszego twórcy, który starannie przenosi szkic pomysłu na papier. Jeśli już wiemy że to, co widzimy zaczyna się podobać, siadamy do komputera i robimy wstępne zarysy "na płasko", czyli w 2D.

 

Po dobraniu stryktury i kolorystyki produktu zabieramy się za modelowanie 3D. W końcowym etapie modelowania prototypu przygotowujemy scenę, w której dany produkt ma być umieszczony, i dostosowujemy światła oraz kamerę. Potem tylko tajemniczy "render", po którego wykonaniu dostajemy imponujące wizualizacje czy animacje.

 

I spełnianie Twoich marzeń nie brzmi już tak strasznie, prawda?

 

Uwierz: to, o czym marzysz, da się zrobić!

Wizualizacje architektury

Czego potrzebujesz?

Chcesz zaprezentować swoją ofertę w nietypowy sposób na międzynarodowych targach. Organizujesz imprezę z okazji 50-lecia firmy i chcesz by scena, która będzie osią wydarzenia, wyglądała tak że wszystkim szczęki opadną. Masz sieć sklepów, i chcesz ujednolicić ich wizerunek, nadając wszystkim budynkom podobny styl. Chcesz stworzyć atrakcje na plaży, dzięki którym dzieciaki będą się niesamowicie bawić. Albo chcesz stworzyć aranżację jakiegokolwiek innego otoczenia.

 

Wszystko da się zrobić! :) Tylko trzeba zacząć od stworzenia profesjonalnej wizualizacji architektury, od zaplanowania aranżacji otoczenia.

Co mówi francuski malarz Edgar Degas o wizualizacji architektury?

"Sztuką nie jest to, co widzi artysta ale to, w jaki sposób sprawia, że widzą to inni" – powiedział kiedyś Edgar Degas. Jeśli więc masz wizję tego, co chcesz zrobić, ale nieco ciężej idzie Ci przekazanie jej współpracownikom czy klientom, wykonaj jeden krótki telefon do Reequestu.

 

Nasi artyści błyskawicznie stworzą dla Ciebie realistyczne wizualizacje architektoniczne w 3D a później, przy pomocy zaprzyjaźnionych zespołów, przekują je w fantastyczny projekt, za który szef przyzna Ci solidną premię.

 

Bo dbałość o najmniejsze szczegóły i najwyższy poziom artystyczny to nasze wizytówki, którymi będziesz mógł się pochwalić przed wszystkimi swoimi odbiorcami.

Stoiska targowe - projektowanie

Czym wyróżnia się dobry projektant stoisk targowych?

Na pytanie: jak zaprojektować stoisko targowe?, próbuje odpowiedzieć baaardzo wiele firm.

 

Dla nas jednak ważniejsze od "jak" jest pytanie: "kto". Kto to jest dobry projektant stoisk targowych? Czym musi się on wyróżniać, by móc zaprojektować Twoje zjawiskowe stoisko targowe?

 

Otóż, najważniejsze cechy mistrza tworzenia przestrzeni targowych to:

 

-niezwykły talent artystyczny,
-doskonałe wczuwanie się w klimat danej branży,
-zdolność błyskawicznego odczytywania pragnień i oczekiwań klienta, nawet tych ukrytych,
-umiejętne łączenie elegancji z prostotą, a jeśli potrzeba to i ze zdecydowanymi nutami szaleństwa,
-bezbłędna znajomość materiałów i technik konstrukcyjnych.

 

Oczywiście w Reequeście!

 

Nasz dział projektowy jest zawsze zwarty i gotowy do pracy. Jeśli nas kiedyś odwiedzicie – zwróćcie koniecznie uwagę na te spocone czoła, zakasane rękawy, kubi po setkach wypitych kaw... O podobnych ilościach wypalonych papierosów nie będziemy wspominać, żeby nie reklamować tego złego nałogo.

 

Ci zapracowani, młodzi ludzie posiadamją bardzo duże doświadczenie przy projektowaniu standów, stoisk targowych czy nawet całych budynków eventowych. Przygotowują koncepcje produktów i przestrzeni targowych oraz zajmują się realizacją rzeczywistych produkcji. Kooperacja projektantów, konstruktorów i wykonawców daje im oraz Wam pewność najwyższej jakości wykonania, a przy tym nie zbankrutowania. B o według nas drogo nie zawsze znaczy najlepiej.

Filmy instruktażowe

Dlaczego Mokate Cappuccino się nie sprzedawało?

Jest rok 1992. Na rynku pojawia się nowy produkt – kawa Mokate Cappuccino. Kawosze chętnie kupują go „na próbę”, by poznać nowy smak. Jednak dość szybko się zniechęcają, bo nie są w stanie przygotować w swoim domu tak delikatnego, spienionego napoju, jak ten widoczny na reklamie czy pity we włoskich kawiarniach. Zawód. Zniechęcenie do marki. Rezygnacja z dalszych zakupów.

Chcesz, by taki los spotkał także Twój nowy produkt?

Skąd wziął się problem firmy Mokate? Ano stąd, że zamiast wsypać do filiżanki odpowiednią ilość sproszkowanego cappuccino, zalać go gorącą wodą (mającą ok. 80°C), a następnie dokładnie wymieszać, nieświadomy Kowalski najczęściej dosypywał cappuccino do swojej tradycyjnej, czarnej kawy. Dopiero gdy marka przygotowała instruktażowy film reklamowy, w którym krok po kroku pokazała przygotowanie nowego napoju – słupki sprzedaży poszybowały ostro w górę.

Co powinieneś zrobić, by nie powtórzyć błędów Mokate?

Wyobraź sobie: siedzisz ze znajomymi długie godziny, debatując nad nowym produktem. Dbacie o każdy najmniejszy szczegół, o maksymalny komfort dla użytkownika. Wybieracie najlepszą, dokładnie sprawdzoną firmę produkcyjną. Dostajecie skończony prototyp, zlecacie pełną produkcję.

 

Teraz czas na najlepsze: wymyślacie kilkuminutowy, prosty film instruktażowy przy użyciu tradycyjnej kamery, drona, animacji 2D lub animacji 3D. Może być poważny lub zupełnie śmieszny. Produkcja opowiada o tym, jak korzystać z waszego produktu, dlaczego jego parametry górują nad konkurencją. Po obejrzeniu klient stwierdza: tak, muszę to mieć! Kupuje, poleca znajomym, Wasze zyski rosną...

 

Podoba Ci się ta wizja? Jeśli tak – napisz do nas! Przyjedziemy do Ciebie, poznamy Twoje potrzeby, opowiemy jak stworzyć film instruktażowy idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Doradzimy, nagramy, a później pogratulujemy Ci sukcesu biznesowego.

Filmy na Youtube

Czy Ciebie też dotyczą te problemy?

Zjawisko „ślepoty banerowej”, prawie 40% polskich internautów używających aplikacji typu AdBlock (największy odsetek w Europie), spadek czasu poświęcanego na kontakt z reklamą do zaledwie kilku krótkich sekund, przepalone budżety reklamowe... Znasz to? Jeśli reklamujesz się w internecie – na pewno tak.

Co zrobić, by Internauci Cię zauważyli?

Dać im to, czego chcą. I na co mają czas. I co nie będzie wymagało od nich dużego wysiłku. I, przede wszystkim, dać im to w miejscu, które lubią i w którym spędzają masę czasu.

Słowem: zrobić film reklamowy i wrzucić go ZUPEŁNIE ZA DARMO na YouTube.

YouTube jest 3 najczęściej oglądaną stroną WWW w globalnym internecie. Co trzeci internauta jeśli szuka jakiegoś filmiku, zagląda właśnie do YouTube. Oglądamy wideo przy porannej kawie, w chwili odpoczynku w pracy, relaksując się wieczorem... Na komputerze, tablecie, smartfonie... Możesz więc dotrzeć do setek milionów osób, które będą chciały obejrzeć Twój ciekawy film.

A przy tym wszystkim:

wrzucenie filmu reklamowego do YouTube nie kosztuje nawet złotówki!

Grzech nie skorzystać z narzędzia, które daje takie możliwości, prawda?

 

Świat oszalał na punkcie YouTube – Ty też oszalej!

Chcąc osiągnąć sukces reklamowy w internecie (i nie wydać na niego dużych pieniędzy) prostu nie może nie być Cię na YouTube. Możesz w nim prezentować filmy instruktażowe, relacje z ważnych wydarzeń, filmy promocyjne, prezentacje produktów, filmy z lektorem i bez lektora… Słowem: wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy, a co pomoże w promowaniu Twojej marki.

W zależności od Twoich potrzeb w Reequest stworzymy dla Ciebie film animowany (animacja 2D lub 3D), film nagrany dronem lub tradycyjną kamerą czy produkcję wykreowaną przy użyciu kilku narzędzi, które później umieścisz na swoim YouTubowym kanale. Podpowiemy Ci też jak poprawnie dodawać filmy do YouTube.

Sprawdź, jakie to proste!

Druk Wielkoformatowy

Dasz się zauważyć wszystkim?

Podnosisz wartość budżetu na reklamę internetową. Do tego drukujesz ulotki, katalogi, foldery, roll-upy i inne materiały rozdawane w punktach sprzedaży. Nawet stworzyłeś grafiki reklamowe, które umieściłeś w różnych dziennikach i czasopismach. Ale nadal zdarzają się osoby, które nie słyszały o Twojej ofercie. :(

 

A przecież Twój produkt dedykowany jest masowym odbiorcom, ludziom w niemal każdym wieku, mieszkającym w mniejszych i większych miastach, mającym wykształcenie zarówno podstawowe, jak i tytuły profesorskie, warto więc by powyższa sytuacja nie miała miejsca.

 

W czym więc problem? Prawdopodobnie w tym, że brak Ci jednego elementu reklamy: wydruków wielkoformatowych.

Co to jest druk wielkoformatowy?

Nowoczesny druk wielkoformatowy to coś, dzięki czemu zauważą Cię wszyscy. Ale tak naprawdę WSZYSCY.

 

Druk wielkoformatowy to bowiem m.in.:
-bilboardy,
-plakaty,
-reklamowe siatki winylowe,
-okleiny samochodów,
-naklejki na okna,
-standy reklamowe,
-roll-upy,
-ścianki reklamowe,
-podświetlane kasetony,
-fototapety,
-flagi,
-naklejki podłogowe.

 

Dzięki dużym wymiarom tych materiałów i umieszczeniu ich zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków, nie będzie już więcej osoby, która by nie zetknęła się z Twoim komunikatem. Błyskawicznie dotrzesz nawet do osób starszych, które boją się Internetu jak diabeł święconej wody.

 

Zadzwoń do nas a podpowiemy Ci jak przygotować plik pod druk wielkoformatowy lub stworzymy dla Ciebie od podstaw całą kreację reklamową.

Książki, foldery, katalogi

Ilu Polaków czyta książki?

Z badań Biblioteki Narodowej wynika, że prawie 40% Polaków nadal czyta książki. A pewnie zdecydowanie więcej przegląda różnorodne foldery i katalogi.

 

Czyli, lekko licząc: połowa Twoich potencjalnych odbiorców to ludzie czytający. Czytający przy porannej kawie, podczas południowej przerwy w pracy czy w trakcie wieczornego odpoczynku przed snem.

 

Dlatego też w komunikacji marketingowej (i tej niemarketingowej też) warto cały czas inwestować w materiały typu książki, foldery, katalogi.

Co jest potrzebne, by wydrukowac książkę, katalog, folder?

Początkiem jest bez wątpienia treść, którą stworzysz. Gdy ją już masz – zapraszamy do nas. Dobierzemy lub stworzymy odpowiednie grafiki, rozłożymy teksty i grafikę na szpaltach, przygotujemy wszystkie materiały do druku (czyli zajmiemy się DTP-em), a na koniec wszystko ładnie wydrukujemy i dostarczymy pod wskazany przez Ciebie adres.

 

Ach, naturalnie przed wydrukiem razem z Tobą wybierzemy papier o odpowiedniej strukturze i gramaturze i zastanowimy się, czy nie warto go uszlachetnić poprzez foliowanie folią matową, błysk czy soft-touch lub lakierując wybiórczo lakierem UV.

 

A jeśli potrzebujesz, oprócz książek, folderów i katalogów równie chętnie zrobimy dla Ciebie wizytówki, ulotki, plakaty, broszury i inne materiały drukowane.

Gadżety reklamowe

Touchpointy, czyli kiedy klient spotyka się z marką?

Touchpointy to wszystkie te miejsca, w których odbiorca spotyka się z naszą marką. Co ważne – nie chodzi tu wyłącznie o bezpośrednią styczność z produktem, ale też o każdą przestrzeń, w której nazwa/logo naszej marki się pojawia. Touchpointami mogą więc być m.in.:

 

-ulotki i plakaty,
-strony internetowe,
-formularze rejestracyjne,
-sprzedawcy w sklepie,
-gadżety reklamowe.

 

Bardzo ważne jest, by identyfikacja wizualna wszystkich wspomnianych punktów styku była spójna, dzięki czemu Twój wizerunek będzie jednolity, sprawiający wrażenie w pełni przemyślanego.

Po co kupuje się gadżety reklamowe?

Jak wspomnieliśmy, ciekawe gadżety reklamowe to jeden z wielu punktów styku klienta z marką. Ale jego stworzenie to nie jedyny powód, dla którego zamawia się gadżety.

 

Równie ważne jest bowiem to, by opisywane materiały promocyjne mówiły jak najwięcej o firmie, o wartościach, które ona chce reprezentować. Prestiż? Ekologiczność? Nowoczesność? Kreatywność? Tak! To wszystko możesz powiedzieć klientowi za pomocą nowoczesnych gadżetów reklamowych.

No to zamawiamy gadżety reklamowe!

 

W Reequest wybierzemy gadżety reklamowe najlepiej odpowiadające Twojej działalności i oznakujemy je, wykorzystując tampodruk, cyfrowy druk UV, sitodruk, grawer, sublimację, naklejki epoksydowe, sublimację, transfer ceramiczny, Fgrawer laserowy, termotransfer czy haft komputerowy. Zapraszamy!.

Wizytówki, ulotki, plakaty, broszury

Przychodzi klient na spotkanie...

...wita się w sekretariacie, uśmiecha, czeka na kawę którą zrobi sekretarka, ogląda Twoje biuro czy siedzibę sklepu. Na ścianie wisi kilka nagród i plakaty opowiadające o produktach, na stoliku leżą broszury, ulotki... O, już jest kawa!

 

Teraz wkraczasz Ty: Dzień dobry Panie Kowalski, miło Pana widzieć. Co dobrego słychać?

 

Siadacie, wymieniacie uprzejmości, łapiecie pierwszy łyk kawy, wymieniacie się wizytówkami.

 

Kowalski kątem oka patrzy: o, jaka fajna wizytówka. I jaka miła w dotyku. I bardzo nowoczesna. A, no i dobrze współgra ze stylem plakatów i ulotek. W ogóle wszystko tak fajnie wygląda, to całe biuro/cały sklep. To musi być naprawdę dobra firma, która zna się na swojej robocie.

Ile czasu potrzebuje klient na to, by Ci zaufać?

To, czy wzbudzisz w kliencie zaufanie, zależy od tak zwanego pierwszego wrażenia, czyli instynktownego odruchu trwającego zaledwie kilka sekund. Po tym czasie Kowalski będzie już wstępnie wiedział czy Ciebie i Twoją firmę lubi, czy Wam ufa, czy czuje się z Wami bezpiecznie.

 

Wpływ na tę ocenę będziesz miał zarówno Ty (Twój wygląd, zachowanie etc.), jak i wygląd Twojego biura czy sklepu oraz materiałów takich jak wizytówki, ulotki, plakaty i broszury.

Drukujemy nowoczesne wizytówki, ulotki, plakaty i broszury

Jak wszyscy wiemy, pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego tak ważne jest, by Twoje wizytówki, ulotki, plakaty czy broszury reklamowe były zaprojektowane z najwyższą starannością oraz perfekcyjnie wydrukowane. Bo to najczęściej z nimi jako pierwszymi spotyka się Twój klient.

 

Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie profesjonalnego wydruku powyższych materiałów – skontaktuj się z nami. Doradzimy, podpowiemy, a jak będzie trzeba – to i zaprojektujemy wszystko to, co będzie potrzebne do promocji Twojej firmy.